AKTIVERING & OPSÆTNING

Nyt nummer

Hvis du har bestilt dit abonnement og valgt ”Nyt nummer”, vil du modtage et velkomstbrev med dit simkort hvor du kan se dit nye nummer. Du vil samtidig modtage en velkomstmail, hvori du kan se din PUK-kode. Når du modtager dit SIM-kort, sætter du det i telefonen, indtaster PUK-koden, og vælger herefter selv din PIN-kode. Dit SIM-kort er nu aktivt.


Flyt nummer

Hvis du har bestilt dit abonnement og valgt ”Flyt nummer”, vil dit SIM-kort være aktivt, på den dag dit nummer bliver flyttet over. Her vil du også modtage et velkomstbrev med posten, hvori du kan se datoen på hvornår dit nummer bliver flyttet over. Vi sørger også for at holde dig opdateret via SMS. Du vil samtidig modtage en velkomstmail, hvori du kan se din PUK-kode. Når du modtager dit SIM-kort, sætter du det i telefonen den dato det er aktivt, indtaster PUK-koden, og vælger herefter selv din PIN-kode. Dit SIM-kort er nu aktivt.


Nyt SIM-kort til eksisterende abonnement

Har du bestilt nyt SIM-kort til et allerede eksisterende abonnement, vil dit gamle SIM-kort blive lukket, og du vil indenfor 5 hverdage modtage et nyt. Dette kort vil være aktivt, så snart du indtaster din nye PUK-kode, som du modtager pr. mail.


Opsætning

Når du første gang sætter dit tjeep SIM-kort i telefonen kan det være nødvendigt at lave en manuel opsætning. Vi har derfor lavet en samlet guide her til hvordan du opsætter det, alt efter hvilken telefon du bruger.