DIN REGNING

Få styr på din betaling

Hvis du vil have overblik over dit forbrug og se dine betalinger kan du logge ind på mit tjeep. Vi trækker beløbet fra din tjeep konto første hverdag i måneden.

Din tjeep konto

Når du bliver tjeep kunde, får du en personlig tjeep konto hvorfra dit forbrug og abonnement afregnes. Alle betalinger foregår automatisk hver måned – uden du behøver at foretage dig noget - såfremt du tilmelder dig automatisk optankning. Ellers skal du hver måned sikre dig, at der står penge nok på din konto. Tilvælg automatisk optankning på mit tjeep - så er du sikker på, at der altid står penge nok på din konto.

Er du ny kunde? Så læs mere om betaling som ny kunde her.

Oplever du at din regning er højere end forventet?

Har du brugt services, der ikke er dækket af dit abonnement, så vil dette fremgå på din regning. Måske har du gjort brug af forskellige tjenester uden at tænke over, at de ville øge din betaling på dit abonnement. Der er et par typiske årsager til dette.

Du har købt indhold over din telefon
Hvis du eksempelvis har købt togbilletter eller deltaget i en afstemning med betaling kan det være med til at hæve prisen på dit abonnement.

Du har givet en donation over mobilen
Hvis du giver penge til indsamlinger eller velgørende formål med din mobil kan dette give udslag på din mobilregning.

Du har brugt mobilen i udlandet
Bruger du din mobil i udlandet skal du betale en øget takst for brug af fremmede netværk. Prisen varierer alt efter hvilket land du bruger din telefon i, og hvad du bruger den til. Disse priser får du på SMS når du kommer til et andet land.

Er der noget, der ikke giver mening?

Hvis du stadig er i tvivl om din regning, så er du altid velkommen til at kontakte kundeservice på 78 77 77 77 eller sende os en e-mail.

Vi har modtaget din besked og vores dejlige medarbejdere i kundeservice vil snarest give dig et kald :-)