DRIFTSSTATUS

Vi gør brug af TT-Netværket og vi henviser derfor til Telenors hjemmeside for driftsstatus.

MEDDELELSER OM DRIFT

Her vil vi løbende opdatere med meddelelser om problemer og udbedringer fra vores tekniske afdeling


03.03.2017, kl. 13.06: Nedbrug på 2G tale og internet via mobilen.
Problemet er nu løst.

03.03.2017, kl. 11.45: Nedbrug på 2G tale og internet via mobilen.
Befinder du dig på Fyn og øerne, Midtjylland, Nordjylland, Sønderjylland eller Østjylland kan du opleve problemer med 2G tale og internet.

11.01.2017, kl. 16.30: Lokalt nedbrud på internet via 2G, 3G og 4G
Problemet er nu også løst på Bornholm.

11.01.2017, kl. 16.14: Lokalt nedbrud på internet via 2G, 3G og 4G
Problemet er nu også løst i Nordsjælland, Storkøbenhavn og øvrige Sjælland, Lolland, Falster og Møn. Der er fortsat problemer på Bornholm.

11.01.2017, kl. 15.25: Lokalt nedbrud på 2G, 3G og 4G tale og internet
Befinder du dig i Nordsjælland, Storkøbenhavn og øvrige Sjælland, Lolland, Falster, Møn og Bornholm kan du fortsat opleve problemer med 2G, 3G og 4G tale og internet med mobilen. Dette skyldes kraftigt snevejr - fejlretning er i gang.

11.01.2017, kl. 12.35: Lokalt nedbrud på 2G, 3G og 4G tale og internet
Befinder du dig i Nordsjælland, Storkøbenhavn og øvrige Sjælland, Lolland, Falster og Møn kan du opleve problemer med 2G, 3G og 4G tale og internet med mobilen. Dette skyldes kraftigt snevejr.

21.12.2016, kl. 14.06: Lokalt nedbrud på internet via 2G, 3G og 4G
Problemet er nu også løst i Nordsjælland og København.

21.12.2016, kl. 13.29: Lokalt nedbrud på internet via 2G, 3G og 4G
Problemet er nu begrænset, så kun Nordsjælland og København fortsat er ramt.

21.12.2016, kl. 13.13: Lokalt nedbrud på internet via 2G, 3G og 4G
Befinder du dig i Nordsjælland, Storkøbenhavn og øvrige Sjælland, Lolland, Falster og Møn kan du opleve problemer med internettet via 2G, 3G og 4G med mobilen.

09.12.2016, kl. 12.31: Nedbrud på 4G tale via mobilen
Fejlen med nedbrud på 4G tale via mobilen på Telenors netværk er nu løst.

08.12.2016, kl. 15.17: Nedbrud på 4G tale via mobilen
Der er lige nu nedbrud på 4G tale via mobilen på Telenors netværk. Telenor er i gang med fejlretning - du kan se seneste nyt ved at trykke på "Tjek driftstatus" ovenfor.

07.12.2016, kl. 16.14: Telenors netværk ramt af uregelmæssig drift
Telenors netværk er ramt af uregelmæssig drift. Dette betyder at du kan opleve problemer med opkald til/fra din telefon.

06.12.2016, kl. 09.43: Telenors netværk ramt af uregelmæssig drift
Nedbruddet på 2G tale, 3G-talenetværket og 4G tale via mobilen på Telenors netværk er nu rettet.

06.12.2016, kl. 09.31: Telenors netværk ramt af uregelmæssig drift
Der er lige nu nedbrud på 2G tale, 3G-talenetværket og 4G tale via mobilen på Telenors netværk. Problemet gælder hele Danmark.

05.12.2016, kl. 15.13: Telenors netværk fortsat ramt af uregelmæssig drift
Telenors netværk er tilbage til normal drift for alle tjeep-kunder.

02.12.2016, kl. 14.26: Telenors netværk fortsat ramt af uregelmæssig drift
Telenors netværk er fortsat ramt af uregelmæssig drift, som lige nu går ud over alle selskaber, der bruger netværket. Telenor arbejder hårdt på en løsning og du kan se deres seneste udmeldinger ved at trykke på "Tjek driftstatus" ovenfor.

01.12.2016, kl. 12.40: Telenors netværk ramt af uregelmæssig drift
Telenors netværk er ramt af uregelmæssig drift. Dette betyder at du kan opleve problemer med opkald til/fra din telefon. Læs driftsstatus direkte fra Telenor ved at trykke på "Tjek driftsstatus" ovenfor.

30.11.2016, kl. 08.43: MMS
MMS til og fra 3-kunder virker nu.

29.11.2016, kl. 14.32: SMS fra 3 til tjeep
3's netværk er nu åbnet op, så alle tjeep-kunder nu kan sende og modtage SMS fra 3-kunder.

29.11.2016, kl. 14.22: Telenors netværk ramt af uregelmæssig drift
Telenors netværk er igen i normal drift.

28.11.2016, kl. 12.22: Telenors netværk ramt af uregelmæssig drift
Telenors netværk er ramt af uregelmæssig drift. Dette betyder at du kan opleve problemer med opkald til/fra din telefon. Læs driftsstatus direkte fra Telenor ved at trykke på "Tjek driftsstatus" ovenfor.

28.11.2016, kl. 09.35: Planlagt driftsarbejde på Telenors netværk
Den 29.11.2016 kl. 00.00-05.00 kan du i op til 20 minutter opleve, at du ikke kan bruge 3G, tale og internet via mobilen, grundet planlagt driftsarbejde af Telenor. Arbejdet vil ramme områder i følgende postnumre: 2000-2100, 2200, 2400, 2700, 2730-2750, 2800-2820 og 2860-2930.

25.11.2016, kl. 16.05: Telenors netværk ramt af uregelmæssig drift
Telenors netværk er igen funktionelt for alle kunder.

25.11.2016, kl. 14.27: Telenors netværk ramt af uregelmæssig drift
Telenors netværk er lige nu ramt af uregelmæssig drift. Dette betyder at du kan opleve problemer med opkald til/fra din telefon. Læs driftsstatus direkte fra Telenor ved at trykke på "Tjek driftsstatus" ovenfor.

23.11.2016, kl. 10.40: MMS
MMS til og fra Telenor-kunder virker nu.

21.11.2016, kl. 14.15: Modtage opkald fra Telia
Opkald fra Telia til tjeep virker igen for alle tjeep-kunder.

21.11.2016, kl. 11.52: Modtage opkald fra Telia
Porterede (flyttede) numre kan lige nu ikke modtage opkald fra Telia. Både Telia og tjeep er på sagen, og arbejder på en løsning hurtigst muligt.

18.11.2016, kl. 16.15: MMS
MMS til og fra Telia-kunder virker nu.

14.11.2016, kl. 17.53: MMS
Der kan nu sendes og modtages MMS fra tjeep til tjeep.

11.11.2016, kl. 17.21: MMS
Vores teknikere er i gang med de sidste tests og nogle kunder vil opleve at de kan sende og modtage MMS.

11.11.2016, kl. 17.19: SMS fra 3 til tjeep
Konfigurationen bliver fortsat testet og nogle kunder vil opleve at de kan modtage SMS fra 3's netværk.

03.11.2016, kl. 12.51: SMS fra 3 til tjeep
Konfigurationen er sat op og der kan nu afsendes SMS fra tjeep-kunder til 3-kunder. Vi venter på at 3 færdiggør konfigurationen af deres netværk, så der også kan sendes SMS den anden vej. I mellemtiden henviser vi til 3's kundeservice angående dette problem.

03.11.2016, kl. 12.26: 4G netværk
4G virker nu på vores netværk. Det kræver genstart af mobilen. Hvis 3G er valgt manuelt skal man gå ind og ændre dette til 4G i indstillingerne.

02.11.2016, kl. 12.48: 4G netværk
Vi er i gang med de sidste tests af datanetværket i samarbejde med operatøren, for at sikre fuld funktionalitet.

02.11.2016, kl. 10.17: SMS fra 3 til tjeep
Vi venter lige nu på endelig bekræftelse fra 3 om, at de har åbnet op for deres netværk, så der kan sendes SMS til tjeep-kunder.

01.11.2016, kl. 11.27: SMS fra 3 til tjeep
Der er i øjeblikket problemer med modtagelse af SMS'er fra 3 til tjeep. Vi arbejder på højtryk i samarbejde med 3 for at få rettet på fejlen.

01.11.2016, kl. 11.21: 4G netværk
Det er ikke muligt at opnå 4G forbindelse på vores datanetværk, men vores teknikere er i gang med at udbedre fejlen.

01.11.2016, kl. 11.17: MMS
Afsendelse og modtagelse af MMS er ikke muligt, grundet fejl på vores datanetværk. Vores teknikere arbejder på at udbedre denne fejl.

Vi har modtaget din besked og vores dejlige medarbejdere i kundeservice vil snarest give dig et kald :-)